Δημιουργήσετε ξεχωριστούς λογαριασμούς για κάθε άτομο που χρησιμοποιεί ένα υπολογιστή. Ο κάθε χρήστης θα έχει τις δικές του ρυθμίσεις, φακέλους, ταπετσαρία, το μενού Έναρξη (Start), το οπτικό στυλ, κ.λπ. Αν ο υπολογιστής σας βρίσκεται σε ομάδα εργασίας (Workgroup) ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα.
Στα Windows XP
1. "Έναρξη" (Start).
2. "Πίνακας Ελέγχου" (Control Panel).
3. "Λογαριασμοί χρηστών" (User Accounts).
4. "Δημιουργία νέου λογαριασμού" (Create a new account) .
5. Πληκτρολογήστε το όνομα του λογαριασμού.
6. "Επόμενο" (Next).
7. Επιλέξτε τον τύπο λογαριασμού που θέλετε(Administrator η Limited αν θέλετε να αυξήσετε ή να μειώσετε τα δικαιώματα χρήστη αντίστοιχα).
8. "Δημιουργία λογαριασμού" (Create Account).
Στα Windows Vista
1. "Έναρξη" (Start).
2. "Πίνακας Ελέγχου" (Control Panel).
3. "Λογαριασμοί χρηστών" (User Accounts).
4. "Διαχείριση ενός άλλου λογαριασμού" (Manage another account).
5. "Δημιουργία νέου λογαριασμού" (Create a new Account).
6. Πληκτρολογήστε το όνομα του λογαριασμού.
7. Επιλέξτε τον τύπο λογαριασμού που θέλετε(Administrator η Standard αν θέλετε να αυξήσετε ή να μειώσετε τα δικαιώματα χρήστη αντίστοιχα).
8. "Δημιουργία λογαριασμού" (Create Account).
Καλή επιτυχία!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου